x
Разом: 0 грн.

Доставка і оплата

Способи доставки:

  • Доставка по Україні транспортною компанією "Нова Пошта"

Доставка товарів здійснюється безкоштовно , за умови, що вартість покупки перевищує 1500 грн *.

  • Доставка іншими транспортними компаніями в будь-який населений пункт України

Доставка товарів здійснюється безкоштовно , за умови, що вартість покупки перевищує 1500 грн *.

УВАГА! Відправлення посилок здійснюється тільки після отримання передоплати. Доставка товару ТК "Укрпошта" здійснюється лише за кордон або, якщо в населенному пункті, куди планується доставка, немає відділення ТК "Нова пошта"

* Якщо в замовленні тільки акційна продукція, замовлення доставляється за рахунок покупця, незалежно від вартості і кількості замовлених товарів.

Терміни доставки: відправлення здійснюється в робочі дні (пн-пт) протягом 1-2 робочих днів після оформлення замовлення. У окремих випадках терміни доставки можуть збільшуватися, про що менеджер магазину повідомляє додатково при підтвердженні замовлення.

Способи оплати:

  • Оплата через термінали Приватбанку

Оплата через термінали Приватбанку на розрахунковий рахунок з використанням сервісу "найпростіші платежі".

  • Оплата за допомогою платіжних карт Visa або MasterCard

Оплата за допомогою платіжних карт Visa або MasterCard безпосередньо при оформленні замовлення (з використанням платіжного сервісу ПриватБанку Liqpay або платіжного сервісу Portmone).

  • Оплата online за допомогою П24

Оплата за допомогою платіжного сервісу П24 безпосередньо при оформленні замовлення.

  • Банківський переказ (для фізичних осіб)

Для цього наш менеджер надасть Вам реквізити розрахункового рахунку для проведення оплати. Щоб провести оплату Ви можете скористатися платіжною системою Приват 24 або системою клієнт-банк Вашого банку.

Сума платежу повинна відповідати вартості Вашого замовлення. Також Ви оплачуєте комісію за переказ грошей, відповідно до тарифів банку. Термін проходження переказу складає від 10 хвилин до 3 робочих днів.

Повернення товару

У відділенні ТК уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що Вам доставили саме те, що Ви замовляли, і Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Всі претензії до замовлених товарів приймаються тільки в момент доставки, при збереженні цілісності упаковки.

УВАГА! Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України Про захист прав споживачів », яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні при виборі товару.

Відмова від замовлення

У разі, якщо Ви хочете анулювати замовлення або у Вас виникли складнощі з його отриманням - попередьте, будь ласка, менеджера магазина якомога раніше. Якщо відмова від замовлення відбулася не з вини магазину, клієнт несе всі витрати, пов'язані з поверненням товару (оплата всіх комісій, логістичні витрати)

Менеджер магазину з задоволенням відповість на Ваші питання щодо доставки товарів.