Доставка і оплата
Способи доставки:
- Доставка по Україні транспортною компанією "Нова Пошта"
Доставка товарів здійснюється безкоштовно , за умови, що вартість покупки перевищує 1500 грн *.
- Доставка іншими транспортними компаніями в будь-який населений пункт України
Доставка товарів здійснюється безкоштовно , за умови, що вартість покупки перевищує 1500 грн *.
УВАГА! Відправлення посилок здійснюється тільки після отримання передоплати. Доставка товару ТК "Укрпошта" здійснюється лише за кордон або, якщо в населенному пункті, куди планується доставка, немає відділення ТК "Нова пошта"
* Якщо в замовленні тільки акційна продукція, замовлення доставляється за рахунок покупця, незалежно від вартості і кількості замовлених товарів.
Терміни доставки: відправлення здійснюється в робочі дні (пн-пт) протягом 1-2 робочих днів після оформлення замовлення. У окремих випадках терміни доставки можуть збільшуватися, про що менеджер магазину повідомляє додатково при підтвердженні замовлення.
Способи оплати:
- Оплата через термінали Приватбанку
Оплата через термінали Приватбанку на розрахунковий рахунок з використанням сервісу "найпростіші платежі".
- Оплата за допомогою платіжних карт Visa або MasterCard
Оплата за допомогою платіжних карт Visa або MasterCard безпосередньо при оформленні замовлення (з використанням платіжного сервісу ПриватБанку Liqpay або платіжного сервісу Portmone).
- Оплата online за допомогою П24
Оплата за допомогою платіжного сервісу П24 безпосередньо при оформленні замовлення.
- Банківський переказ (для фізичних осіб)
Для цього наш менеджер надасть Вам реквізити розрахункового рахунку для проведення оплати. Щоб провести оплату Ви можете скористатися платіжною системою Приват 24 або системою клієнт-банк Вашого банку.
Сума платежу повинна відповідати вартості Вашого замовлення. Також Ви оплачуєте комісію за переказ грошей, відповідно до тарифів банку. Термін проходження переказу складає від 10 хвилин до 3 робочих днів.
Повернення товару
У відділенні ТК уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що Вам доставили саме те, що Ви замовляли, і Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Всі претензії до замовлених товарів приймаються тільки в момент доставки, при збереженні цілісності упаковки.
УВАГА! Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України Про захист прав споживачів », яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні при виборі товару.
Відмова від замовлення
У разі, якщо Ви хочете анулювати замовлення або у Вас виникли складнощі з його отриманням - попередьте, будь ласка, менеджера магазина якомога раніше. Якщо відмова від замовлення відбулася не з вини магазину, клієнт несе всі витрати, пов'язані з поверненням товару (оплата всіх комісій, логістичні витрати)
Менеджер магазину з задоволенням відповість на Ваші питання щодо доставки товарів.